HOTEL-SPA & RESTAURANT
QUALITY & TECHNOLOGY

♣ Znane powszechnie i obecne w żargonie sportowym określenie "rzucić ręcznik" oznacza poddanie zawodnika przez trenera. Określenie to wywodzi się z boksu, gdzie podczas walki sekundant, będący jednocześnie opiekunem walczącego w ringu boksera, może go w każdej chwili poddać poprzez rzucenie na ring ręcznika.

♣ W niektórych społecznościach duże ręczniki kąpielowe spełniają namiastkę szlafroków, gdzie osoba przepasana takim ręcznikiem w biodrach jest uznawana za dostatecznie okrytą np. w drodze na basen, do sauny, czy towarzyszącego im barku, podczas gdy obecność tam w samym stroju kąpielowym jest już uznawana za negliż.

♣ Najbardziej znanym literackim odwołaniem do ręcznika jest cykl powieści Douglasa Adamsa, zapoczątkowany przez Autostopem przez Galaktykę. Ręcznik jest w niej przedstawiony jako podstawowe wyposażenie kosmicznego podróżnika.

Kto nie uwielbia gorących kąpieli lub orzeźwiającego prysznica w eleganckiej hotelowej łazience? Jedną z pierwszych czynności gościa hotelowego jest właśnie odświeżenie się po niekiedy długiej i męczącej podróży. Dlatego tak ważne jest wyposażenie łazienki w odpowiednio dobrane ręczniki, wykonane z wysokogatunkowego materiału, zapewniające miękkość, chłonność i delikatność w dotyku. Jako doświadczony producent ręczników hotelowych oferujemy produkty najwyższej jakości, gwarantujące przyjemną i trwałą eksploatację.
 
Z myślą o wszystkich użytkownikach naszych produktów stworzyliśmy kolekcje ręczników hotelowych, wykonanych z miękkiej bawełny. Do wyboru mamy ręczniki białe lub ręczniki kolorowe, w rozmaitych rozmiarach i o różnej gramaturze. Pozostając otwartymi na oczekiwania naszych klientów umożliwiamy zamówienie ręczników o niestandardowych rozmiarach i kolorach. 
 
Białe ręczniki frotte to klasyk, a jeśli dołożymy do nich element ozdobny, jakim jest haft komputerowy to osiągamy niebagatelny efekt. Ręcznik z logo hotelu dodaje prestiżu obiektowi i podkreśla dbałość właściciela o promocję marki. Precyzyjnie wykonany haft na ręczniku tworzy wraz z nim luksusowy pakiet komfortu.
W poprzednim wpisie skupiliśmy się na typowych tekstyliach hotelowych, które stanowią swoistą obwolutę esencji wygody, jaką dają poduszki i kołdry hotelowe. To właśnie na tych produktach skupimy się w niniejszym wpisie. To poduszki i kołdry wraz z ich miękkością wynikającą z rozmaitego wypełnienia gwarantują zdrowy i spokojny sen. Oferujemy poduszki i kołdry z wypełnieniem naturalnym i syntetycznym, w rozmaitych wzorach i rozmiarach, a także typach: od pikowanych po gładkie, z wypustką i bez. Każdy hotelarz znajdzie u nas produkt spełniający jego oczekiwania, tym samym zapewni swoim gościom maksimum komfortu. Odpowiednio dobrane poduszki i kołdry wraz z doskonale skrojoną i uszytą pościelą hotelową stanowią wyznacznik luksusu i nietuzinkowości danego obiektu.
 
Już sama podstawowa bielizna łóżka może być wystarczająco reprezentacyjna, ale jeśli ktoś oczekuje wyższego poziomu satysfakcji estetycznej od hotelowego łóżka powinien pomyśleć o narzucie. Narzuty hotelowe są powszechnie stosowane w wysmakowanych wnętrzach i często stanowią nawiązanie do pozostałych elementów wyposażenia pokoju. Kapy hotelowe w zależności od preferencji mogą zakrywać całość łóżka, bądź tylko jego część, stanowiąc swoisty szal lub bieżnik na łóżko.
 
W naszej ofercie można znaleźć narzuty lekkie lub ciężkie narzuty z kontrafałdą, pikowane i dwustronne. Nasze narzuty na łóżka hotelowe cechuje ciekawe wzornictwo i wysoka jakość wykonania. Poza funkcją czysto estetyczną, narzuty pełnią również funkcję ochronną dla pościeli hotelowej. 
Pamavi to producent tekstyliów oraz dystrybutor tekstyliów, dedykowanych dla wszystkich obiektów, w których ceni się wysoką jakość stosowanych materiałów, precyzję i estetykę wykonania oraz trwałość użytkowania. Na podstawie kilkunastu lat doświadczenia w branży HORECA, stworzyliśmy gamę produktów mogących sprostać najwyższym standardom jakości i spełniających oczekiwania tego jakże wymagającego obszaru działalności usługowej. A branża wymaga tego, by stale dbać o czystość, higienę, wygodę i komfort osób korzystających z usług HORECA, gdyż to opinia gości jest kluczowym czynnikiem utrzymania wysokiej pozycji na rynku. Tu śmiało można odnieść się do stwierdzenia ikony hotelarstwa jaką był Cesar Ritz, który mawiał: "Czystość w hotelu to świętość". 

Państwa Opinie

Piotr Cymanowski-właściciel Effective
Piotr Cymanowski-właściciel Effective CEO
Chciałbym zarekomendować firmę PAMAVI, która wykonała dla nas odzież reklamową-wszystkim przyszłym klientom.
Imię i Nazwisko
Imię i Nazwisko Manager
Przykład opinii klienta zamieszczonej w module opinii na stronie. Bądź prezentacja innych elementów np. oferty.
Imię i Nazwisko
Imię i Nazwisko Developer
Przykład opinii klienta zamieszczonej w module opinii na stronie. Bądź prezentacja innych elementów np. oferty.